logo Evy bewerken_V4Suzuki Concept Store
Nieuwe Suzuki Modellen 2017 MotoServiceMike

Bij ons proefritten mogelijk met
DL650, DL1000, GSX-S750 en GSX-S1000F

Aanvraag proefrit

 

SUPERSPORT

GSX-R1000R. THE KING IS BACK!

Perfect uitgebalanceerd
De GSX-R1000R is uitgerust met de nieuwste Showa BFF (Balance Free Front) voorvork vooraan, en de BFRC lite (Balance Free Rear Cushion lite) monoshock achteraan, beide ontwikkeld voor de racerij. De BFF en BFRC verbeteren de bochtentractie dankzij een soepelere, meer gecontroleerde veerweg en gaan beter om met imperfecties in het asfalt. 

MotoGP-technologie
Het nieuwe blok draait hogere toerentallen en levert meer topvermogen, terwijl het ook onderin en in het middengebied blijft uitblinken. Het nieuwe motorblok is een compact lichtgewicht, met een boring en slag van 76 mm x 55,1 mm en een cilinderinhoud van 999,8cc. Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-A), en Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) systemen vormen samen het Broad Power System, dat de prestaties bij hoge toerentallen verhoogt zonder dat er onderin en in het middengebied aan ingeboet wordt. Het resultaat is een sterke, lineaire vermogensafgifte en een verbeterde acceleratie doorheen de hele toerenschaal.

Motion Track Remsysteem
De nieuwe GSX-R1000R is uitgerust met het nieuwe Motion Track remsysteem, dat werkt in samenspraak met de IMU (Inertial Measurement Unit). De IMU monitort doorlopend de bewegingen van de motor in zes richtingen over drie assen: Pitch, Roll en Yaw. 

Deze GSX-R1000R is ook voorzien van LED-positielichten, een tweeweg quickshifter en launch control.

Wil je nog meer info…klik de foto aan
GSX-R1000R AL7 v.a 19999 euro

 

GSX-R1000

Drie decennia en meer dan 1 miljoen verkochte motoren geleden zag de eerste GSX-R het levenslicht, vandaag herdefinieert de zesde generatie GSX-R1000 het sportmotorsegment en eist hij opnieuw zijn rechtmatige titel op: King of Sportbikes.

Het is de krachtigste, snelst accelererende, soepelste GSX-R ooit gebouwd. Het is ook de compactste, de meest aerodynamische en de best sturende GSX-R, met soepelere gasrespons en uiterst precies elektronisch motormanagement. Maar bovenal is het een GSX-R. 

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-R1000  AL7 v.a 16999 euro

 

GSX-250R ABS Sportief en comfortabel

De nieuwe 2017 Suzuki GSX250R combineert de sportieve GSX-R styling
met de comfortabele zithouding en het gemak van een lichte naked bike

Het parallel-twin motorblok dat voldoet aan de Euro-4 normering levert een hoog koppel,
een toonaangevend laag verbruik en een actieradius van bijna 500 kilometer.
Dankzij het volledige kuipwerk is de GSX250R een bijzonder stijlvolle verschijning.

Wil je nog meer info…klik de foto aan
Verkrijgbaar vanaf eind augustus

GSX-250R ABS v.a 5599 euro

 

GSX-R250RZ  De sportmotor voor elke dag

De 248cc paralleltwin werd grondig geanalyseerd en geoptimaliseerd.
Het resultaat is maximaal koppel onderin en in het middengebied, en dat zorgt voor een krachtige rijervaring terwijl je de motor toch makkelijk onder controle houdt.
Dankzij de verbeterde verbrandingsefficiënte kan de GSX250RZ het laagste verbruik in zijn klasse voorleggen.

Wil je nog meer info…klik de foto aan
Verkrijgbaar vanaf eind augustus

GSX-250RZ ABS v.a 5699 euro

 

GSX-R125 ABS KLEINE KLASSE, GROOTSE RACER.

De nieuwste telg in de GSX-R-modellijn biedt de beste pk/gewichtsverhouding
en het sterkste acceleratievermogen in zijn categorie.

  Elke GSX-R moet een onklopbaar pakket zijn en dat betekent niet alleen de elke GSX-R de lichtste in zijn categorie moet zijn, maar ook de beste.

De nieuwe GSX-R125 is geen uitzondering op die regel: in de 125cc-klasse heeft hij de beste pk/gewichtsverhouding en het sterkste acceleratievermogen. En aerodynamisch kuipwerk, ontwikkeld in een windtunnel. Een sportieve, aanvallende zithouding. De laagste zithoogte van alle sportieve 125cc’s. Een multifunctioneel lcd-dashboard. Verticaal gestapelde led-koplampen en een sleutelloos startsysteem. Een lichtgewicht chassis en dito kuipwerk. Aluminium velgen.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

Wordt verwacht tegen nazomer 2017

 

STREETBIKES

SV650A

Veelzijdige V-twin fun

De Suzuki SV650 werd in 1999 speciaal voor V-Twin diehards op de markt gebracht, maar werd al snel een wereldwijd fenomeen. Deze motorfiets was niet alleen perfect voor de openbare weg, maar kwam even goed tot zijn recht op het circuit. Door de prestaties van deze ‘V-twin fun machine’ verder te verbeteren dankzij de recentste innovaties van Suzuki, legt de nieuwste versie van de SV650 de lat nog hoger. De nieuwe SV650 is voor elke rijder de droommotor voor alle omstandigheden.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

SV650A v.a. 7199 euro

 

 

SV650 Sport Edition

De SV650 In de Sport Edition-uitvoering toont de SV zijn ware aard.
Zijn uitrusting:
• Stickerkit en velgstriping zorgen voor een sportieve look.
• Gelikte afwerking dankzij aluminium radiatorbescherming met SV-logo.
• Extra zijkapjes tussen benzinetank en radiator geven de Sport Edition een nog scherpere look.
• De strakke bellypan maakt de sportieve uitstraling helemaal af.
• Het Dark Smoke windscherm biedt betere windbescherming. Zo kun jij met nog meer focus op jouw prooi – de apex – af stormen.
• Scorpion uitlaat optioneel verkrijgbaar

Wil je nog meer info…klik de foto aan

SV650 Sport Edtion v.a. 7799 euro

 

 

 GSX-S125 Jouw eerste echte straatmotor

Jouw eerste echte straatmotor
Maak kennis met de nieuwe lichtgewicht koning van de straat, de GSX-S125. In de 125cc-klasse heeft hij de beste pk/gewichtsverhouding, het sterkste acceleratievermogen, vingervlugge wendbaarheid en een fantastisch benzineverbruik. Hij kreeg ook een opwindende, moderne look, een laag zadel – zodat jij comfortabel met beide voeten aan de grond kunt – en een multifunctioneel lcd-dashboard plus verticaal gestapelde led-koplampen in een stijlvolle behuizing.

Suzuki Easy Start System en Shutter-Key Lock
De GSX-S125 is voorzien van een handig Easy Start-systeem en een afsluitbaar ‘shutter-key lock’-systeem. De sleutelhanger bevat een unieke, random magnetische code die de afsluiting over het contact opent. 

Beschikbaar vanaf nazomer 2017

 

GSX-S750. RUWE BOLSTER, ZACHTE PIT

De GSX-S1000 krijgt een klein broertje: de fonkelnieuwe GSX-S750 combineert een agressieve styling met een pittig, maar handelbaar blok.

Het is de enige in zijn klasse met een supersportblok in het vooronder: de fonkelnieuwe GSX-S750 erft een teruggetunede versie van het legendarische 2005 GSX-R750 motorblok. Supersoepele gasrespons gegarandeerd, terwijl de onmiddellijke en verbeterde acceleratie – dankzij een kortere eindoverbrenging dan voorganger GSR750 – je instant kippenvel bezorgt.

Het opwindende acceleratiegeluid, het resultaat van een nieuwe airbox met drie geoptimaliseerde luchtinlaten, krijg je er zomaar bovenop. De 2017 GSX-S750 ziet er woest uit, maar hij is echt aardig. Zo staat hij beginnende rijders bij met Low RPM Assist, een aardigheidje waarmee blozende wangen omwille van een stilgevallen motor voorgoed verleden zijn. En hij is voorzien van tractiecontrole, waardoor je in alle rijomstandigheden met evenveel vertrouwen de bocht in duikt.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S750 v.a. 9099 euro

 

 

GSX-S750Z

De Suzuki GSX-S750Z is nu ook te verkrijgen in een gelimiteerde ‘Z’-versie.
Deze exclusieve uitvoering is te herkennen aan de in matzwart gespoten voorvork en uitlaat.
En ook de speciale wielstriping benadrukt de onderscheidende look van de Suzuki GSX-S750Z.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S750Z v.a. 9299 euro

 

 

GSX-S1000 de supernaked

Tractiecontrole met drie standen

Dankzij het geavanceerde tractiecontrolesysteem van Suzuki bedient de piloot het gashendel met nog meer vertrouwen, ongeacht de rijomstandigheden. Op die manier is sportief rijden nog meer fun én minder vermoeiend.

De piloot kan één van de drie standen inschakelen of het tractiecontrolesysteem gewoon uitschakelen. Stand 1 is voor sportief rijden met minimale tussenkomst van het systeem. Stand 3 geeft een maximale tractiecontrole voor slechte rijomstandigheden. Stand 2 biedt een evenwicht dat ideaal is voor standaard wegomstandigheden.

Krachtige remtechnologieën

De GSX-S1000 heeft dezelfde radiaal gemonteerde Brembo monoblock remklauwen als de GSX-R1000. De remklauwen beschikken elk over vier tegenoverliggende zuigers van 32 mm en een zwevende schijfrem van 310 mm.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S1000 ABS  v.a 13299 euro

 

 

GSX-S1000 Japan Edition

De GSX-S1000 Japan Edition kreeg een vlijmscherpe, typisch Japanse manga-look:

• De uitgebreide stickerkit met duistere, bijna apocalyptische look maakt van de GSX-S1000 een echte manga-warrior.
• Donker, sportief windschermpje maakt de ‘dark’ look helemaal af.
• Strakke led-richtingaanwijzers – maar we raden aan ze niet te gebruiken wanneer je de ruiters van de Apocalyps probeert af te schudden…
• Korte nummerplaathouder voor een compacte, vlijmscherpe achterpartij.
• Yoshimura uitlaat optioneel verkrijgbaar.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S1000 Japan Edition v.a 14499 euro

 

GSX-S1000F

De GSX-S1000F is uitgerust met een voor de straat getunede versie van
de legendarische 1000cc vier-in-lijn motor van de GSX-R1000.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S1000F  v.a 13799 euro

 

GSX-S1000F Sport Tourer

Met de GSX-S1000F Sport Tourer heeft Suzuki een nieuwe segment bedacht: Supersport Touring !
De SportTourer is met zijn gestroomlijnde zijkoffers en comfortzadel helemaal vertrekkensklaar voor sportieve uitstapjes:

• Verhoogd windscherm, voor nog meer sportief tourcomfort.
• De compacte, weldoordachte zijkoffers zien er niet alleen geweldig uit, ze bieden met een inhoud van 22 liter elk ook een zee van ruimte. Laat die ‘zee’ je overigens niet misleiden: ze zijn perfect waterdicht.
• De discrete bevestigingsbeugels voor de gestroomlijnde zijkoffers verstoren de lijn van de motorfiets niet. Zo behoudt jouw GSX-S1000 zijn sportieve look, ook wanneer je zonder koffers op stap gaat.
• Het comfortzadel is gericht op langere tourritten en werd strak afgewerkt met een blauw biesje. Omdat details belangrijk zijn.
• Yoshimura uitlaat optioneel verkrijgbaar

Wil je nog meer info…klik de foto aan

GSX-S1000F Sport Tourer v.a. 14699 euro

 

ADVENTURE

DL250 V-Strom KLEINE AVONTURIER VOOR GROOTSE ONTDEKKINGSREIZEN

Standaard uitgerust met een 12V-stekker en handkappen is de gloednieuwe kwartliter V-Strom
helemaal vertrekkensklaar voor beginnende avonturiers.

24_dl250al8_bje_diagonal_1920

De veelzijdigheid en betrouwbaarheid van de V-Strom werd al ruimschoots bewezen door de DL650 en DL1000, en ook de splinternieuwe DL250 V-Strom blinkt uit door dagelijks gebruiksgemak en tourcomfort voor langere reizen. De adventure styling, met de typerende eendenbek en een stoere led-koplamp, verwijst duidelijk naar de familieband met de grote broers.

Dankzij de rechtop gezeten zithouding en het uitstekende windscherm – dat zorgt voor een optimale geleiding van de windstromen – kun je met de V-Strom zowel comfortabel kilometers woon-werkverkeer malen als lange reizen ondernemen. Met het bagagesysteem (de)monteer je de slanke, optionele koffers in een oogwenk en het ruime gamma accessoires biedt jou de mogelijkheid om jouw DL250 V-Strom uit te rusten voor het avontuur van jouw dromen.

Met het Easy Start System start je de V-Strom met één korte druk op de knop, en eens onderweg staat het standaard ABS je bij zodat je in alle rijomstandigheden veilige en geruststellende stopkracht voorhanden hebt. Een multifunctioneel lcd-dashboard toont je in één oogopslag alle info die je nodig hebt, terwijl de handige, standaard 12V-stekker onder het dashboard jouw devices van het nodige sap voorziet. Superstabiel, wendbaar en uiterst betrouwbaar: de veelzijdige DL250 V-Strom is de perfecte metgezel voor woon-werk- en andere avonturen.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

Deze zomer beschikbaar.

 

V-Strom 650 SIMPLY MORE V-STROM

Lichter. Krachtiger. Standaard uitgerust met tractiecontrole en een 12V-stekker.
De leider in het middenklasse adventure tour-segment is nu nog meer V-Strom.

De V-Strom 650 is al sinds zijn introductie in 2004 de perfecte metgezel voor zowel dagelijks woon-werkverkeer als lange, avontuurlijke ritten. Voor 2017 kreeg de V-Strom verschillende updates die hem nog beter, nog meer V-Strom maken: zo is hij nu standaard uitgerust met tractiecontrole en een 12V-stekker, werd de uitlaat verlaagd (uitgerust met de optionele koffers is de V-Strom nu smaller dan ooit), en dankzij een geüpdatet chassis en aangepaste framecovers kun je makkelijker met de voeten aan de grond zonder dat die handige 20 l. tankinhoud in het gedrang komt.

Bovendien werd het blok krachtiger, en de motorfiets in z’n geheel gebruiksvriendelijker. Wat dacht je van het Easy Start System, waarbij je het blok met één korte druk op de knop tot leven wekt? Of Low RPM Assist? Of het nieuwe, multifunctionele dashboard? Bovendien kreeg de V-Strom 650 nieuwe 10-spaaks aluminium velgen die bijdragen tot nog meer stabiliteit en wendbaarheid. Gewoon, voor nog meer V-Strom.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

DL 650 ABS L7 – V-Strom  v.a 8499 euro

Ook verkrijgbaar in Xplorer en Traveller versie

 

V-Strom 650 XT  ELKE DAG EEN ONTDEKKINGSREIS

Standaard handkappen, onderkuip en 12V-stekker voor meer reiscomfort.
Standaard tractiecontrole voor meer houvast in onontgonnen gebied. Geen standaard avontuur.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

DL 650XT ABS L7 – V-Strom v.a 8899 euro

Ook verkrijgbaar in Xplorer en Traveller versie

 

V-Strom 1000 TOUGH GEAR AVONTURIER.

Stoer en functioneel design: de volledig hertekende sportieve adventure tourer nodigt meer dan ooit uit tot avontuur.

 

De compleet vernieuwde V-Strom 1000 borduurt verder op zijn ijzersterke reputatie van gebruiksvriendelijke, sportieve adventure tourer: licht, wendbaar, krachtig en vergevingsgezind. Het nieuwe zadel en het 49 mm hogere windscherm, dat zowel in de hoogte als qua hoek verstelbaar is, dragen bij tot een ongezien rijcomfort; de stoere Tough Gear styling verwijst rechtstreeks naar de legendarische DR-Z en DR-BIG.

Handkappen, onderkuip, 12V-stekker, tractiecontrole en volledig instelbare vering voor- en achteraan zijn standaard. De geïntegreerde, optionele bagage (nu met 55 l. topkoffer waar twee integraalhelmen in passen) is smaller dan de stuurhelften voor een minimum impact op de wendbaarheid en jouw bewegingsvrijheid. Gloednieuw zijn het Easy Start System, de Low RPM Assist en – last but not least – het Combination Brake System (gecombineerde remmen) en Motion Track Brake System, waarbij het ABS ook op hellingshoek kan ingrijpen. Zodat jij veilig kunt uitwijken bij gevaar of na een onvoorziene remactie.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

DL 1000 ABS L8 – V-Strom v.a 12999 euro

Ook verkrijgbaar in Xplorer en Traveller versie

 

V-Strom 1000 XTWAAR DE STRAAT STOPT.

Daar start jouw avontuur.
De XT biedt enthousiaste avonturiers al het goede van de V-Strom 1000, en nog een tikje meer. Spaakwielen, bijvoorbeeld.

 

De V-Strom 1000 staat garant voor sportief en avontuurlijk tourplezier, de XT-versie doet daar nog een schepje bovenop. De taps toelopende stuurhelften zorgen ervoor dat jij jouw avontuur nog steviger in de hand hebt, terwijl de DID spaakvelgen bij lage snelheden op zwaarder terrein een betere schokabsorptie en dus comfortabeler weggedrag bieden.

Met de XT lonkt het avontuur overal: van druk stadsverkeer via de snelweg naar met stenen bezaaide wegen, trails en bochtige bergpassen. Tot waar de straat stopt, en nog veel verder…

Wil je nog meer info…klik de foto aan

DL 1000XT ABS L8 – V-Strom v.a 13499 euro

Ook verkrijgbaar in Xplorer en Traveller versie

 

 SCOOTER

Burgman 125 (ABS)

City cool en street smart.

Cool gestyled en smart designed met een gestroomlijnd koetswerk en zeer grote opbergruimtes.

Gemaakt voor comfort dankzij het grote zadel en het efficiënte windscherm.
De injectiemotor staat garant voor vlotte versnellingen.
Stap op de BURGMAN 125 en start je rit in het actieve mobiele stadsleven.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

Burgman 125 (ABS) v.a 4499 euro

 

Burgman 400 KLASSE & MOBILITEIT

Want de gloednieuwe Burgman 400 is nog comfortabeler, nog luxueuzer, nog wendbaarder en nog eleganter geworden.

De Burgman 400 was al een gevestigde waarde, maar voor 2017 heeft de populaire scooter zichzelf helemaal opnieuw heruitgevonden met nog meer comfort, nog meer power, veel opbergruimte en een nog elegantere styling. Significante gewichtsbesparingen rondom verhogen de wendbaarheid en dankzij een grotere luchtfilterkast biedt het 399cc DOHC-blok meer koppel onderin en in het middengebied.

De dubbele koplampen en het achterlicht werden voorzien van leds, terwijl het strak vormgegeven design elegantie en wendbaarheid uitstraalt. Mobiliteit zag er nog nooit zo stijlvol uit.

Wil je nog meer info…klik de foto aan

Burgman 400 v.a 7999 euro

 

 

 Burgman 650 ABS Executive

BURGMAN. Een naam die synoniem is met luxe op twee wielen. Een hele generatie rijders is getuige van wat tot nu toe onmogelijk werd geacht: een unieke combinatie van prestaties en comfort.
Rijders over de hele wereld zijn dankzij de BURGMAN anders gaan nadenken over hoe ze hun rijplezier en vrijheid willen beleven.
De BURGMAN is standaard voorzien van handvat-verwarming, zadelverwarming (instelbaar voor rijder en passagier), een rugsteun voor de passagier, een elektrisch verstelbaar windscherm, elektrisch inkapbare spiegels met geïntegreerde richtingaanwijzers, verstelbaar zadel, verlichting in de opbergruimte, extra beveiligd contactslot, helmslot en een fraai weggewerkte handrem.

De BURGMAN 650: vooruitblikken op luxe.

Wil je nog meer info…klik de foto aan